پادکست

انواع پادکست‌های مؤثر در رشد فردی شما

پادکست

انواع پادکست‌های مؤثر در رشد فردی شما

بایگانی
آخرین نظرات

بهترین پادکست های اهنگ فارسی 1400

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

اگه دنبال لیست بهترین پادکست های اهنگ فارسی 1400 هستین، جای درستی اومدین.

تو این مطلب می خوام بهترین لیست پادکست آهنگ رو بررسی کنیم.

پس تا پایان مقاله با من همراه باشین تا با بهترین پادکست های اهنگ فارسی آشنا بشین.

راستی بهترین پادکست های زیر رو هم از دست ندین:

لیست بهترین پادکست های اهنگ فارسی 

  1. پادکست مترونوم

  2. پادکست پلی ‌لیست

  3. پادکست رادیو دیو

  4. پادکست آلبوم

  5. پادکست کُرُن

  6. پادکست آمپاژ

  7. پادکست رادیو جوان

  8. پادکست دیجی سونامی

  9. پادکست دی جی رامین

معرفی بهترین پادکست های موسیقی فارسی 

1. پادکست مترونوم

از جمله بهترین بهترین پادکست های اهنگ فارسی، پادکست مترونوم است که به بررسی موسیقی ایرانی و آهنگ‌های معروف فارسی می‌پردازد. پادکست Metronom همچنین درباره چگونگی ساخت آهنگ‌های معروف فارسی از گذشته تا به امروز صحبت می‌کند. درحال حاضر، هفده قسمت از این پادکست منتشر شده و در این قسمت‌ها، آهنگ‌های معروف و جاودانه‌ای همچون مرغ سحر، ای ایران، شهزاده رویا و… مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین علاوه بر توضیحات جامعی که در خود پادکست داده می‌شود، در بخش نوشتاری هر قسمت نیز چکیده‌ای از آنچه در آن قسمت گفته می‌شود همچون سال ساخت آهنگ، سازندگان، موضوع آهنگ و… را برایتان شرح می‌دهد.

لینک پادکست مترونوم در کست‌باکس

2. پادکست پلی ‌لیست

داشتن پلی‌لیستی از موسیقی‌های ایرانی و خارجی که به‌روزرسانی نیز می‌شوند، قطعا خواسته تمام طرفداران موسیقی است. پادکست پلی‌لیست این خواسته شما را به صورت تمام و کمال برآورده می‌کند و از این نظر بهترین پادکست موسیقی محسوب می‌شود. هر قسمت از این پادکست شامل موسیقی‌هایی است که از نظر سبک، خالق اثر، دوره تاریخی، تِم آهنگ و… شبیه به هم هستند و نیز توسط کاربران انتخاب شده‌اند. علاوه براین، بهترین آهنگ‌های خوانندگان مختلف ایرانی و خارجی جمع‌آوری شده و در قسمت‌های مختلف پادکست پلی‌لیست قرار دارد. از جمله قسمت‌های این پادکست، پلی‌لیست ورزشی، پلی‌لیست لایو خوانندگان، پلی‌لیست پرواز همای، اسپانیایی و… است.

لینک پادکست پلی لیست در کست‌باکس

3. پادکست رادیو دیو

پادکست رادیو دیو نیز در فهرست بهترین پادکست های موسیقی پلازامگ قرار دارد و یک مجله شنیداری درباره موسیقی و فرهنگ و هنر است. هر قسمت از این پادکست، ترکیبی از ادبیات و موسیقی است که شما را جذب خود می‌کند. یکی از نکات مثبت این پادکست نسبت به پادکست مترونوم این است که در قسمت‌های مختلف آن، نه تنها به موسیقی ایرانی پرداخته شده، بلکه درباره آهنگ‌های معروف و ماندگار جهان نیز صحبت شده است. هم‌اکنون این پادکست دارای 26 قسمت است و موضوعاتی همچون به بهشت می‌ماند هورامان، رقصی برای آرژانتین، به تهران گوش می‌کنید و بسیاری موضوعات جذاب دیگر را شامل می‌شود.

لینک پادکست رادیو دیو در کست‌باکس

4. پادکست آلبوم

یکی دیگر از بهترین پادکست های اهنگ فارسی در فهرست پلازامگ، پادکست آلبوم است. در این پادکست، درباره آلبوم‌های مختلف موسیقی نقد و صحبت می‌شود و علاوه بر معرفی آلبوم‌ها و موسیقی‌های جدید افراد معروف، به معرفی موسیقی آرتیست‌های جدید و کمتر شناخته شده نیز می‌پردازد. در این پادکست شما با سبک‌های مختلف موسیقی ایرانی و خارجی آشنا می‌شوید و در کنار گوش دادن به موسیقی آن‌ها، اطلاعاتی نیز درباره هر یک از این آهنگ‌ها کسب می‌کنید. در حال حاضر 13 قسمت از این پادکست منتشر شده و شامل موضوعاتی مانند شاید فردایی نباشد، این آخرین بدرود است، پلکانی به سوی بهشت و… است. همچنین در بخش نوشتاری هر قسمت، توضیحاتی درباره آهنگ‌ها و موضوع هر قسمت به شما داده می‌شود.

لینک پادکست آلبوم در کست‌باکس

5. پادکست کُرُن

پادکست موسیقی کُرُن نیز در فهرست بهترین پادکست های موسیقی پلازامگ قرار دارد. این پادکست فقط به بررسی موسیقی دستگاهی ایران می‌پردازد. در هر قسمت، پلی‌لیستی از آهنگ‌های یک سبک برای شما قرار داده شده است و به بررسی این آهنگ‌ها می‌پردازد. علاوه بر این، در بخش نوشتاری نیز می‌توانید خلاصه‌ای از هر قسمت را بخوانید که شامل فهرست آهنگ‌هایی که قرار است در آن قسمت بشنوید و نیز معرفی آهنگی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لینک پادکست کُرُن در کست‌باکس

6. پادکست آمپاژ

پادکست موزیک آمپاژ سعی دارد تا درباره اتفاقات و صداهایی صحبت کند که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین علاوه بر پخش موسیقی‌های جذاب خارجی و ایرانی در هر قسمت، با افراد مختلفی نیز مصاحبه می‌کنند. موضوعات هر قسمت این پادکست مختلف بوده و شامل صحبت درباره موسیقی زنان در ایران و مشکلات آن‌ها، معرفی انجمن‌های هنری، کپی رایت، نوازندگان خیابانی، ترانه‌های امروزی و… می‌شود. آمپاژ هم‌اکنون با داشتن 29 قسمت، در بین بهترین پادکست های اهنگ فارسی قرار دارد.

لینک پادکست آمپاژ در کست‌باکس

7. پادکست رادیو جوان

  • دانلود پادکست های رادیو جوان

  • پادکست موزیک رادیو جوان

  • پادکست آهنگ های قدیمی شاد رادیو جوان

  • پادکست 1400 رادیو جوان

  • پادکست 2021 رادیو جوان

  • پادکست 44 رادیو جوان

لینک پادکست رادیو جوان در کست باکس

8. پادکست دیجی سونامی

9. پادکست دی جی رامین

لینک پادکست 41 دیجی رامین

 

سخن پایانی

امیدوارم از شنیدن آهنگ های بهترین پادکست های اهنگ فارسی لذت ببرین.

منتظر نظراتتون تو قسمت دیدگاه هستم.

 


مطالب مرتبط:

پادکست چیست؟

چگونه پادکست گوش بدهیم

انواع پادکست های فارسی

10 تا از بهترین پادکست های فارسی

پادکست روانشناسی + لیست بهترین پادکست های روانشناسی

10 تا از مهم ترین پادکست های روانشناسی که هر کسی لازمه گوش کنه

لیست کامل 40 تا از بهترین پادکست های کسب و کار + لینک پادکست

 

چگونه پادکست بسازیم + صفر تا صد رایگان

۷ ایده برای تولید انواع پادکست + نمونه

آموزش رایگان راه اندازی پادکست های صوتی + آسان و کاربردی

آموزش ثبت پادکست [گوگل، آیتونر، ناملیک و ...] + صفر تا صد مراحل

لیست بهترین پادکست های کتاب [پادکست کتاب رایگان و کتاب صوتی]

نظرات  (۱)

پادکست سونامی عالیه

پاسخ:
موافقم شادی جان. ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی